fredag 8 januari 2016

Odinsbarn och Röta av Siri Pettersen


Har i några veckor levt i Siri Pettersens värld. Lyssnat på Odinsbarn och Röta i följd 22timmar + 17timmar. Hur underbart fantastiskt fängslande magiskt som helst. Varför jag väntat så länge? Antagligen för att jag tycker omslaget till Odinsbarn är så väldigt obehagligt. Men när jag kom på att jag kunde lyssna och slipat se omslaget så mycket bättre.

Hirka vilken hjälte! Som jag gillar henne! Tänk den som ändå kunde norska och kunde ta del av nästa bok redan nu. Men inte. Vänta är det som gäller. Första gången jag lyssnat på en bok och liksom hört den när jag inte hört den eller vad man ska säga.

Sugen på äventyr i pappersform? Här har du din grej läs, lyssna, upplev och slukas upp av Korpringarna!!

/Paula


Odinsbarn
Författare: Siri Pettersen
Förlag: B. Wahlström (2015)
ISBN: 9789132164859
Köp: t.ex. hos Bokus eller Adlibris

Röta
Författare: Siri Pettersen
Förlag: B. Wahlström (2015)
ISBN: 9789132166198
Köp: t.ex. hos Bokus eller Adlibris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar