tisdag 5 augusti 2014

Den där kärleken till anteckningsböcker

Så har jag jobbat en vecka och semestern känns en evighet borta. Det där att byta jobb från skolbibliotekarie till barnbibliotekarie innebar också ett nytt almanacksår. Alltså inte köpa ny almanacka på sommaren ... Något som annars är en av årets höjdpunkter (anteckningsboksnörden som jag är).

Därför fick jag istället köpa en ny fin jobblogg, med blanka blad givetvis (något annat är helt OTÄNKBART)! Klistermärket har jag gjort i favorit appen a beatiful meas sedan beställt själva klistermärket från en fotoframkallare. Så nöjd med resultatet.

Kanske ser ni inte vad det står i gul text under mitt namn? Barnbibliotekarie såklart <3

Bästa jobbet nu dags att planera för en massa roliga höstaktiviteter. Bokklubbar, bokhyllehäng och firandet av Tove Jansson.

/Paula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar