måndag 14 juli 2014

S som i saker


Saker som har med böcker att göra ... om jag gillar. Nja kanske snarare älskar! Allt bokrelaterat lite som stort. Bjuder i dag på lite bilder. Ni ser mitt kylskåp fullt med bokliga vykort. Min Snape-nyckelring som jag har på jobbet, i den sitter också en grodprins. Några Mumintroll, eller okej då hur många Mumintroll som helst. Fina tavlor som kartan över Mumindalen (tack Agneta för den fina). Lite barbapapor, som den fina skålen med Barbarabok som jag fick som fadder minne till systersonen Alfons. Mitt Muminhus - tänk om det gick att gå in i det ... massor av pins i olika former, en del egen pysslade. 


Muggar i massor, Mademosielle Oiseau och igen de där fina små vita trollen och dess vänner ... Tygkassar <3 det bästa av allt. Är de nu dessutom boktyggkassar bättre blir det inte <3 <3 Bokrelaterade burkar går så klart inte att låta bli de heller. Några vargar och så några grodprinsar till (fler än jag trodde). Så var det ju de där boktatueringarna också - kan de räknas som saker?

Detta är en bokstav i Paula och Sandras bokalfabet. Läs även Sandras S som i saker.

/Paula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar