måndag 28 oktober 2013

Om detta talar man endast med kaniner av Anna Höglund





Jag fullkomligt älskar Anna Höglunds bok Om detta talar man med kaniner. TACK Augustisjuryn för att ni nominerade boken. Hade hållit den i min hand innan men av någon oförklarbar anledning inte läst
den. Dumt! När jag väl läste blev helt knockad! På tok för sällan en bok har den inverkan på mig nu för tiden.

Detta är boken jag vill tapetsera min väggar med! Vill tatuera in citat på min kropp för att alltid ha med mig delar av boken. För det är så här det är!

Livet.
Ensamheten.
Meningslösheten.
Samhörigheten.
Med dig själv.

Har beställt ett eget exemplar som ska få hederplats i min bokhylla! Men också för att jag ska kunna bläddra och läsa i precis när och alltid jag vill!

/Paula <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar