torsdag 19 september 2013

Nya sätt att berätta om berättelser



Kom precis hem efter två galet härliga, inspirerande, upplyftande och varma dagar. Två dagar om nya sätt att berätta om berättelser. Fem 2 timmars verkstäder drama, konst, digitalt berättande, film och dans. Jag var med i Coralinegruppen. Den bok som jag jobbat mest med i barngrupper nu var det jag som fick jobba med den! Topp tre av alla fortbildningar jag någonsin varit på!

Så uppfylld! Mer om detta utlovas. I minst ett inlägg per verkstad. Mest för min egen skull för att samla tankarna. Men kanske också för att föra inspiration vidare ...

/gladtrött Paula

2 kommentarer:

  1. Åh! Så avundsjuk! Vill veta ALLT! Helst genom en privat dejt inom kort.

    SvaraRadera
  2. Självklart ska du få veta ALLT. Men vi bokar inte fika genom kommentarerna va? Då kanske helt andra människor också dyker upp. Vilket i å för sig vore lite spännande ;)

    SvaraRadera