lördag 11 maj 2013

Bloggen som läsdagbok

Det här med att läsa en bok och sedan skriva om den och efter det börja med en ny bok... Verkar inte funka så för mig. Jag läser en bok - skriver in den i min läsdagbok av enklaste slaget. Instagrama den och börjar sedan läsa en ny bok. Till helgen har jag sedan en liten hög lästa böcker som ligger och vill bli ihågkommna... De vill ha ett eget blogginlägg. Det som visat sig vara det bästa med att också använda en blogg som läsdagbok är som kom ihåg. När man slukar böcker som jag gör just nu då blandar man lite lätt ihop... Också när man jobbar på ett större bibliotek (som jag gjort sedan i januari) så har man inte samma överblick när man behöver lite tipsböcker. Men den överblicken på senast lästa får jag här. 

prickigapaula = mitt bokminne 

/Paula

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar