söndag 28 oktober 2012

Det är dags nu...


Tiden är inne... så där vad vet jag minst fem år efter alla andra. Men det är nog först nu jag är redo… nu som jag har tänkt klart hur jag vill göra det. Hur jag ska göra det på mitt egna sätt. Hur jag ska börja bokblogga. Berätta om allt det jag går och tänker på som har med böcker att göra.

Att läsa böcker
Tänka om böcker och bokvänner
Drömma om de samma
Kopplingarna mellan alla bokvärldar

Jag kommer inte bara skriva om det jag precis läst. Kanske om det minst? Vi får se. Istället kommer jag berätta för mig själv och kanske för en eller annan läsare om mitt läsande liv. Ska försöka samla alla de där tankarna jag har om böcker och läsande här.

Kanske funkar det, kanske inte…

/Paula boknörd

3 kommentarer:

  1. Paula paula paula...! Vad ska jag börja? Du betyder väldigt mycket för mig. Jag har aldrig vetit innan att du betyder så himla mycket för mig. Men nu när det inte ska jobba så länge på vår skola mer kommer jag ju såklart på det att jag borde var mer hos dig. Du är den bästa läraren och bibliotikarien som finns. Älskar dig paula. Eller paul jag återkommer senare när jag vet mer.<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Kommer sakna dig jätte mycket Paula!!
    Hoppas du får det bra på ditt nya jobb!!

    SvaraRadera
  3. Ni är så söta! kommer saknar er massa också men ni får ju komma och hälsa på mig på stora biblioteket istället!

    SvaraRadera